משלוח  משלוח חינם חינם בהזמנה מעל 250 ש"ח

איתור מהיר לפי מספר הזמנה(מופיע על גבי החשבונית)


לביצוע החלפה/החזרה יש להכנס לפרטי ההזמנה



  • משלוח

    החלפה או החזרה
    עלות המשלוח החלפה 39.90 ₪
    עלות המשלוח החזרה 39.90 ₪
    ביצוע תוך 1-3 ימי עסקים
    זיכוי על פריטים תוך 10 ימי עסקים מיום המסירה

  • BoxIt

    החלפה או החזרה
    עלות המשלוח 19.90 ₪ (בשני המקרים)
    ביצוע תוך 1-3 ימי עסקים
    זיכוי על פריטים תוך 10 ימי עסקים מיום המסירה

  • איסןף עצמי

    החלפה או החזרה
    עלות המשלוח 0.00 ₪ (בשני המקרים)
    ביצוע מיידימרגע קבלת SMS לניידזיכוי על פריטים תוך 10 ימי עסקים מיום המסירה

 החלפות בדאנסדיירקט עםBOXITבעלות ₪19.90

ניתן לבצע החלפה גם באמצעות שליח (שליחות כפולה) בעלות של ₪39.90

זיכוי על פריטים שהוחזרו תוך 30 יום מיום קבלת הפריטים, חשבונית זיכוי תשלח במייל.

לא ניתן לבצע החלפות או החזרות באמצעות דואר רשום.

במקרה של החלפה תקבלו חבילה חדשה ותמסרו חבילה ישנה בו זמנית לאותו בוקסית או שליח.

במקרה של החזרה תמסרו לבוקסית או שליח את החבילה לצורך זיכוי.

עלות החזרה בלבד באמצעות בוקסית 19.90 ₪

עלות ההחזרה בלבד באמצעות שליח 39.90 ₪ 

אספקת הפריטים החדשים בהחלפה תוך 3 ימי עסקים.

 

אז איך עושים את זה?

החזרה:

1.     הזינו פרטים אישיים/ מספר הזמנה (המופיע על גבי החשבונית) למעלה.

2.     סמנו את הפריטים שאתם מעוניינים לשלוח חזרה. הפריטים יתווספו ל"סל" כשהכמות במינוס.

3.   בחרו סוג משלוח.

4.   הזינו פרטי אשראי ועם סיום התהליך תקבלו אישור למייל. 

זיכוי עבור הפריטים יעשה בכרטיס האשראי שהזנתם ברגע שתתקבל אצלנו החבילה(תוך 30 ימי עסקים מיום האיסוף). חשבונית זיכוי תשלח אליכם למייל (הזיכוי יהיה על הסכום ששילמתם בעבור הפריטים).

5.בביצוע החלפה הוסיפו לסל את הפריטים החדשים שתרצו לקבל.

יתבצע חיוב עבור פריטים אלו ואנו נשלח אותם אליכם כחבילה חדשה.

6.     החלפה באמצעותBOXIT

יש להחזיר חבילה בתא אחד ולקבל חבילה חדשה מתא אחר.

יש להמתין לקבלתSMS עם הודעה על הגעת החבילה החדשה לעמדה ורק אז לגשת ולבצע את ההחלפה.

מספרי הקוד של שני הלוקרים יצוינו בשני מיילים נפרדים שתקבלו מאיתנו.

יש להדביק על גבי החבילה המוחזרת את תעודת המשלוח שתקבלו במייל. 

חשוב מאוד: 

1.     עליכם לשלוח את הפריטים כאשר כל המוצרים חדשים, באריזה מקורית, עם תגית מחוברת ובמצב המאפשר את מכירתם מחדש. לא נוכל לזכות פריטים שלא יעמדו בתנאים אלו!

2.     עליכם לארוז את הפריטים בשקית סגורה היטב (ניתן להשתמש באריזה שקיבלתם מאתנו. חשוב להקפיד לאטום אותה היטב עם דבק נייר כדי ששום פריט לא ייפול בדרך).

3.     חובה להדביק על גבי האריזה את טופס ההחלפה שקיבלתם במייל. חשוב למחוק פרטי משלוח ישנים.

* במספר ישובים זמן האספקה ארוך מ-72 שעות לרשימת ישובים אלו וזמני האספקה>>

*קיימים מספר ישובים אליהם השליחים אינם מגיעים>>

במקרה זה יעשה ניסיון תיאום בכתובת קרובה או שיתבקש הלקוח לשלוח את הפריטים באמצעות סניף הדואר בישוב.

*התשלום עבור המשלוח מתבצע מראש באתר. 

 

שירות לקוחות

בכל שאלה או בעיה אנא צרו קשר

עם שרות הלקוחות שלנו הפעיל בימים:  א`-ה` בין השעות 9:00-17:00

בטלפון: 03-5136929 

או במייל:

hazmanot@dancedirect.co.il

 

 

 

  • SODANCA
  • GAYNOR
  • PILLOWS
  • BEGONA
  • TOESOX
  • DASHA
  • PRIDANCE
  • SASSI
  • DANCE GALE
  • FOREVER B
  • LULLI
  • GRISHKO
  • SANSHA
  • BUNHEADS
  • AINSLIE WEAR
  • MIRELLA
  • INTERMEZZO
  • EUROTARD
  • BLOCH
  • CALLA
  • REPETTO
  • PLUME
  • WEAR MOI
  • CAPEZIO
  • MARGARITA
  • MERLET